Nexus SmartACT

Cechy podstawowe oprogramowania:

  • zarządzanie uwierzytelnieniami przez cały czas ich życia
  • wydajne, wielojęzykowe, oparte o technologię web
  • predefiniowane sekwencje robocze
  • zintegrowane zarządzanie certyfikatami
  • konfigurowalne kategorie uprawnień , np. dla użytkowników wewnętrznych lub bazujący na rolach grupowy dostęp z wykorzystaniem LDAP
  • konfigurowalna lokalizacja ról
  • centralna i lokalna personalizacja różnych uwiarygodnień
  • wspomaganie dla dokumentów tożsamości, smartcards, tokenów USB, NFC dla telefonów komórkowych, certyfikatów cyfrowych i biometryki
  • spełnia wysokie wymagania bezpieczeństwa
  • pełne możliwości projektowania układu karty, rozmieszczenia i zbierania zdjęć i podpisów oraz drukowania
  • obsługuje większość popularnych metod kodowania kontaktowych i zbliżeniowych
  • rozbudowane funkcje PKI
  • prosta obsługa
  • skalowalne, idealne dla firm i organizacji o dowolnym rozmiarze

IDExpert SmartACT jest nowoczesnym i łatwym w eksploatacji oprogramowaniem do efektywnego i wydajnego zarządzania dokumentami tożsamości. Jest przeznaczone dla firm i organizacji o dowolnym rozmiarze, i wysokich wymaganiach w zakresie bezpieczeństwa i kompleksowej integracji. IDExpert SmartACT umożliwia przedsiębiorstwom, agendom rządowym, uczelniom i innym organizacjom proste i efektywne wprowadzanie, wydawanie i zarządzanie identyfikatorami i elementami uwierzytelniającymi.

System bazujący na technologii WEB obsługuje dokumenty tożsamości, karty procesorowe, tokeny USB, telefony komórkowe, certyfikaty cyfrowe i identyfikację biometryczną. Wbudowane mechanizmy zarządzania uprawnieniami, dostępem i rolami zapewniają bezpieczny i kontrolowany dostęp do funkcji systemu i gwarantują, że tylko uprawnione osoby mogą wydawać poszczególne rodzaje dokumentów z odpowiednimi uwierzytelnieniami.

IDExpert SmartACT pozwala na kompleksową integrację i konsolidację różnych poświadczeń w jednym wspólnym centrum, nadzór i logowanie całej aktywności systemu. System posiada również możliwość ustawiania terminów ważności dla obiektów, na których działa. Dostosowanie do potrzeb użytkownika daje również możliwość rekonfiguracji interfejsu użytkownika i stosowanie różnych wersji grafiki i wyglądu. Poprzez centralne zarządzanie dokumentami tożsamości system zapewnia sprawne zarządzanie poświadczeniami dla całych grup osób, bezpieczne wydawanie dokumentów tożsamości i zarządzanie pełnym cyklem życiowym dokumentów.

Właściwości:

  • wielojęzykowy interfejs użytkownika
  • wielodostęp, z kontrolą uprawnień za pomocą ról
  • zarządzanie danymi dla różnych grup osób i organizacji
  • wygodne definiowanie, personalizacja i zarządzanie różnymi poświadczeniami
  • zintegrowane zarządzanie certyfikatami PKI
  • zintegrowany moduł projektowania kart Card Designer, posiadający narzędzia do sprawnego tworzenia własnych projektów kart
  • możliwość kodowania identyfikatorów RFID, chipów kontaktowych i zbliżeniowych, pasków magnetycznych i kodów paskowych
  • możliwość masowej personalizacji
  • profesjonalne zbieranie obrazów i zdjęć pochodzących z różnych źródeł
  • podgląd obrazów na żywo z możliwością jego korekty
  • interfejsy on-line LDAP i ODBC
  • ręczna lub automatyczna synchronizacja z zewnętrznymi bazami danych i katalogami X.500
  • interfejsy do zewnętrznych aplikacji
  • obsługa kart tymczasowych i stałych zamienników
  • drukowanie paragonów
  • powiadamiania i alarmowanie przez e-mail
  • generator raportów
  • samoobsługa w zakresie funkcji PKI

Architektura systemu:

  • Rich Internet application
  • serwer bazujący na J2EE I Java
  • zintegrowana baza danych oparta o Microsoft SQL 2005
  • kontrola użytkownika poprzez przeglądarkę internetową lub aplikację Java Web Start (JWS)

Platforma serwerowa:

  • Microsoft Windows 2000, XP, Vista, Windows 7 (32 – 64 bity)

Standardy:

  • certyfikaty X.509
  • LDAP v. 3
  • HTTP/HTTPS
  • obsługa smartcard poprzez PKCS#11
  • tokeny USB bazujące na PC/SC I PKCS#11

Obsługiwane identyfikatory:

  • karty smartcard zbliżeniowe
  • karty chipowe kontaktowe
  • tokeny USB
  • telefony komórkowe NFC

Obsługiwane kodowania:

  • kodowanie RFID:
  • szeroki zakres kart kontaktowych i tokenów USB
  • dodatkowe kodowania – pasek magnetyczny i kody paskowe

Zarządzanie certyfikatami i PKI:

  • interfejs do Microsoft Windows Server Enterprise 2003/2008 CA i Nexus Certificate Manager
  • zintegrowane zarządzanie certyfikatami
  • zarządzanie PIN
  • procedury do odnawiania i usuwania już wydanych certyfikatów
  • szeroki zakres funkcji samoobsługowych, np.: zmiana lub blokada PIN

EDP Support Polska Sp. z o.o.
ul. Pląsy 17
02-828 Warszawa

Sekretariat, tel: (22) 644 85 03
Księgowość, tel: (22) 644 53 90

email: edps@edps.com.pl
zgłoszenia serwisowe: serwis@edps.com.pl

Copyright 2013 EDP Support Polska